Körsbär

Efter en trevlig fika med madde på sultans där vi bl.a disskuterade hur folk som har mindre inkomst än oss kan sprätta pengar till höger och vänster om sig utan att blinka åkte jag ner på stan. Hämtade ut kort på svenssons foto som jag hade skickat in för framkallning.

Åkte sen vidare upp till öb då jag skulle ha en fotoram, hittade en svart fin i rätt storlek så den slog jag till på. Hittade även värmeljus där uppe som doftar körsbär, de luktade så gott så två packet fick följa med hem.

Hoppan in på willys sen där jag köpte lite gott till kvällen, passade på att köpa en trisslott som jag skall skrapa sen. Får se ifall fredag den 13:e blir en tur eller otursdag när det kommer till triss skrapande.

När jag kom hem sen så skrubbade jag badrummet så det är skinande rent nu :) sen började jag med mitt lilla pysselprojekt lagom som hjärtat kom hem.

Fixade med maten sen när han stod i duschen och nu ligger vi båda och slöar i soffan. Får se ifall vi ska kolla på någon film ikväll eller ifall det blir teve som får stå för underhållningen.

/M



Körsbärs ljusen som luktar helt underbart

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0