Lördagen började med mys

Vi började denna lördag med att ligga och mysa i sängen en stund innan vi klev upp. Mötte upp min mor och så gick vi ner på stan. Hon skulle köpa en ny dragkedja till min kjol som hon skulle byta då den gammla hade gått sönder.

Kim och jag gick till sultans city och käkade en god frukost innan vi tog en vända inne på åhléns. Kom där ifrån med lite smink och hudvårdsartiklar. Sen traskade jag hem till mina föräldrar och han åkte ut till garaget.

Satt hemma hos mina föräldrar och tjattrade lite om allt möjligt. Läste lite tidningar och kollade på teve en stundn innan jag gick hem.

Nu sitter jag här och bara tar det lugnt, ska snart vika lite tvätt, diska och plocka undan lite. Ikväll kommer natha över och sen skall vi bege oss till harrys för att dricka lite öl/cola/drinkar, dansa och mingla lite. Hoppas och tror att det kommer att bli en kanon bra lördags kväll.
/M

I got one word copycat

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0