Organiserat garderoben

Träningen gick inget vidare då kinect spelet inte ville vara med mig så istället gjorde jag lite sit ups, armhävningar samt hoppade hopprep. Bättre än ingen träning alls enligt mig.

Åkte iväg till öb och köpte en garderobsförvaring med 6 st fack i och sen vart det en snabb sväng in på coop. När jag kom hem sen så städade jag samt rensade ur garderoberna på onödigt skit. Så nu är det lite ordning i de, gjorde samma sak med byrån i sovrummet som var full med kläder.

Sitter och tar en lite paus nu, ska kolla in ams hemsida och se ifall det finns några intressanta jobb att söka. Efter det så är det dags att ta tag i disken och sen fixa lite käk. Får se ifall jag drar igång någon film sen att glo på.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0