Popcorn och mord

Är sjukt trött men kan vara för att jag kört ett riktigt städ race i dag. Hade ju tänkt att jag bara skulle ta det lugnt men så vart det inte. Men nu är ju åtminstonde lägenheten ren o fin och så är det nybäddat i sängen. Jag kommer sova som en prinssesa i natt.

Ska försöka hålla mig vaken i några timmar till, ska kolla på morden i midsommer innan det blir sängen för min del. Funderar på att pop lite popcorn att ha och tugga på till mordet. Får se hur kroppen reagerar på det, känner att gallblåsan är lite irriterad :(

Usch jag vill ha ett slut på det nu, hoppas att vi båda är on the same page så att säga på fredag. Men tills dess så har jag en hel jobbvecka framför mig, hoppas detta går vägen. Har frikort nu så det är ju alltid nått.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0