Så då vart det slut

Gjorde min sista dag på FTV i flen och det kändes jävligt motigt när jag åkte hem från flen (i arbetssammanhang) för sista gången.

Men dagen i dag bestod utav att vi hade en service utbildning med 2 stycke föreläsare. Vi gick igenom, disskuterade hur man ska bemöta sina kunder och hur vi ska kommunicera med de. Det var en väldigt nyttig och rolig dag då vi fick lära oss många bra saker att ta med i arbetsvardagen.

Annars har det inte hänt något speciellt i kväll. Fixade till en jätte god middag bestående av lövbiff, klyftpotatis och bea sås. Sen har vi tittat på teve och bara tagit det lugnt.

I morrn har jag inte så många planer, måste dock ner till AF för att skriva in mig som arbetslös. Sen vet jag inte vad med dagen har att erbjuda förutom att hjärtat och jag ska ut till sköldinge på kvällen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0