Skönero kött

Har varit hemma hos mina föräldrar en sväng på förmiddagen. Mamma och jag prismärkte en massa kläder som vi skall sälja sen, vart typ 4 papperspåsar.

Hon och jag åkte ner på stan sen då vi skulle uträtta lite ärenden. Var inne på åhléns och köpte nytt nagelcka, köpte hudcream inne på apoteket. Sen besökte jag sköneros köttaffär och handlade köttfärs samt pepparbiffar.

Släppte av min mor vid coop och själv åkte jag upp till willys sen för lite handling. Behövde lite potatis, morötter och div andra saker till middagen ikväll. Vi ska nämligen äta pepparbiff med rotfrukter och till efterrätt blir det blåbärspaj med vaniljsås. Åh det är nästan så det börjar vattnas i munnen på mig.

Men innan det är dags för middag så ska jag städa av lägenheten, torka golven och sen till det minst roliga betala räkningarna.

Trevlig fredag på er alla :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0