Slapp söndag

Nej så jätte slapp har inte denna söndag varit hittils. Jag har varit duktig och sorterat en massa viktiga papper och satt in de i pärmar. Det har möblerats om i bokhyllorna i vardagsrummet och så har det tränats lite.

Det vart även en 30 min rask promenad med sophias hundar då hon inte mådde så bra. Stackaren har fått njursten, du får krya på dig gumman! Hundarna och jag halkade runt på norr och fick i oss lite frisk luft innan vi vände hemåt.

Nu sitter jag och väntar på att nagelacket skall torka så jag kan skriva en lite lista med saker vi ska handla sen när hjärtat kommer hem. Högst upp på den listan kommer det nog stå Ben&jerrys ice cream som jag är sjukt sugen på för tillfället.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0