Solig men kall dag

Det vart film i går efter lite teve tittaden samt xbox spelande. Vi tittade på the ugly truth, jätte roligt kärleksfilm. Älsklingen och jag satt och skrattade oss igenom större delen utav filmen.

I dag så hade jag tänkt vika lite tvätt och sen ta tag i träningen. Vårat tvbord är ju lätt att flytta på nu då det inte ligger några 300 dvdfilmer i det längre. Så nu finns det ju ingen bortförklaring till varför jag inte kan träna med kinect activ sports längre.

Funder på ifall man skulle snöra på sig skorna och ta en promenad också. Ser ut att kunna bli en fin dag idag, solen lyser ute men jag har en känsla av att det kan vara bra halt ute. Så det blir nog till att gå försiktig ifall jag ger mig ut.

Vad ska ni hitta på för roligt denna lördag då?

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0