Tippen, handla och städa

Det har varit full fart hittills idag. Jag har varit en sväng på tippen med min mor, kastade julgranen samt en massa glasflaskor. Vi tog sen en tur upp till ö&b där jag handlade nya gardiner till köket och lite annat bra och ha saker.

Åkte en en sväng till lidl innan jag sen släppte av mamma hos farmor. Själv åkte jag upp till willys sen för att handla lite mat. Väl hemma vart det lunch och sen bytte jag till de nya gardinerna i köket.

När jag ändå var igång så började jag städa, tokade av alla golvlister i lägenheten, dammade samt dammsög. Så nu är lägenheten skinande rent och nu väntar jag på att tvätten skall bli klar.

Har tagit en liten paus innan tvätten skall hängas och jag skall börja skura badrummet, sen är det dags att fixa lite middag. Lovade hjärtat att jag skulle ha maten klar när han kom hem sen.

/M






Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0