Vem är....

Gjorde en rolig sak nyss och skickade två mess till 118800 med fråga vem jag är (mitt namn) och så gjorde jag samma sak men min sambos namn.

Mitt svar vart:
Madelene är den där mystiska, mörka skönheten som lamslår alla med sin blotta närvaro och pumpar ut energier som får dem att bli knäsvaga. Alla killar och minst hälften av tjejerna har någon gång fantiserat om att vara nära henne. Vore hon ett djur skulle hon vara en ståtlig tigrinna iförd strasshalsband liggandes framför en öppen spis- mjau!

Hjärtats svar vart: Kim vill se sig själv som en lokal gangster vars största mål i livet är att få bli antagen till en mc-klubb, göra värdetransport-rån och råna tanter på deras pension. Favoritfilmen är självklart Scarface, där favoritgangstern Tony Montana är en stor förebild. Allt detta är dock en fasad, egentligen är han en mjuk kille med stort hjärta som vill bli veterinär och längtar efter ett riktigt svenssonliv med vovlo och radhus!

/M

Ditt ord
Postat av: Madde

Hahahaha.. Ursäkta att ja skrattar men Kims förklaring var ju riktigt rolig :) din med mjau kramar

2012-01-21 @ 00:49:06
Postat av: Maddiie

Haha visst var det, skrattade så mkt så jag nästan kissade på mig när jag läste kims förklaring :P Kramar

2012-01-21 @ 14:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0