Det vart ju inte så jävla långvarigt

Det där fina vädret jag skrev om i morse varade inte så värst länge. Visst solen är fortfarande framme till och från men den blå himlen har ersats av vit gråa moln.
 
Vart fan har sommaren tagit vägen i år?!  Den där fina blåa himlen utan moln, en stor sol som lyser från tidigt morgon och de varma vindarna. Jag hoppas verkligen vädret är med oss sen när vi åker till rättvik om 2 veckor.
 
Annars i dag så har morgonen/förmiddagen varit lugn, kröp ner i sängen en stund brevid hjärtat som sovså sött. Hundarna har varit rikitgta soffpotatisar, de har legat i soffan och snarkat.
 
Vi har planer att åka till strängstorp då det är veteranmarknad där idag. Om vi åker dit så ska tjejerna få vara hos mina föräldrar under tiden. Har ingen lust att lämna de hemma själva även fast jag vet att det inte gör de något.
/M

Ditt ord
Postat av: Maria

Jaha attans då, annars hade jag varit lite wannabe dig och köpt en likadan minsann! :)
Hihi, jo dom här hemma tyckte muffinsen var goda i alla fall så det får vi hoppas :D Hoppas du också får en fin lördag!

2012-07-14 @ 12:20:12
URL: http://www.nattstad.se/HallonMia
Postat av: laura

sv: tack så mycket! nej inget speciellt, bara ta det lugnt :) har du några andra planer än marknaden då? :)

2012-07-14 @ 13:43:10
URL: http://lauraanderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0