Dröm som förmodligen kommer förbli en dröm ett bra tag till

Åh jag har hittat ett sådant fint hus som jag lätt skulle kunna tänka mig att bo i men det kommer nog förbli en dröm. För tyvärr så har jag ännu inte lär mig skita pengar haha :P
 
Visst kan man låna pengar på banken men då behövs det ett fast jobb vilket det tyvärr lyser med sin frånvaro för min del. Men jag kämpar på och söker som en tok, man måste ju börja i någon ända eller hur :P
 
För en vacker dags så ska vi sitta i ett hus och titta ut över våran gräsmatta. Och ja vi får ju inte glömma att det ska vara ett stort garage till huset så vi kan inhysa våra älsklingar (bilarna)
/M
 


Ditt ord
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du är inte ensam med de drömmarna du..

2012-07-06 @ 22:30:44
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0