Energi lös & rastlös

Vilken super bra kombination eller inte. Vill hitta på något då rastlösheten kryper i kroppen. Men inte fan har jag någon energi till att göra något.

Skulle vara gott med rabarberpaj men jag inte sugen på fem öre att ställa mig och fixa en. Man kan ju inte påstå att det är jobbigt att göra en sådan heller.

Usch jag hatar att känna så här. Det enda jag har ork till är typ att sova och det är ju lite för tidigt att göra det.

Någon som har ett bra tips på hur man kommer ur det där ekorrshjulet med att va energilös samtidigt som man är rastlös?
/M

Ditt ord
Postat av: Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Tack desamma! :D

2012-07-11 @ 23:22:30
URL: http://madelajnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0