Fredag, solen skiner och det är varmt ute

Lugn dag på jobbet men timmarna flög fram ändå. På vägen hem från jobbet skrev jag till min mor och frågade om hon skulle med upp till ÖB.
 
Hon följde gärna med så hämtade upp henne när jag kom in i stan så åkte vi upp dit. Handlade lite duschtvål, fryspåsar och lite andra städ och köksgrejor. Tog en sväng ner till bolaget också då jag vart sugen på cider.
 
Följde med hem till mamma en sväng och kollade på hur resultatet vart efter våran målning och det vart helt klar godkännt. Snackade lite skit innan jag sen snörade på mig mina inlines och tog en tur runt kvarteret. Håller fortfarande på att övan in snittsen men den börjar komma tillbaka :D
 
Men jäkar så trött jag var i kroppen efter 3 långa varv runt kvarteret. Det känns i kroppen att jag inte åkt inlines på typ 15 år.
 
Nej fixa med disken och sen svida om till någon fin klänning och fira att det är fredag, soligt, varmt och att älsklingen går på semester snart :)
/M
 


Ditt ord
Postat av: simona

åhh hur kan du åka med dom där XD

2012-07-20 @ 14:50:49
URL: http://www.nattstad.se/beautysim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0