Imse vimse spindel

Den där saken på min 10 i topp hatlista som gjorde att jag fick lite panik var en stor jälva spindel. Upptäckte fanskapet när han satt på insidan av sidorutan.
 
Hissade ner rutan och sammlade mod till att peta ut den genom fönstret, tror du inte jag misslyckas! Den vidriga lilla saken rammlade ner i bilen istället.
 
Panik panik, stannade på närmaste bussficka och hoppad ur bilen och hopapde runt och skakade kläderna. Ingen spingel ramlade av mig, kollade igenom bilen efter den men hittade ingen.
 
En aningen nervig åkte jag iallafall vidare till jobbet. När jag gick och tog rapporten i ena rummet så så skakade jag lite på kroppen och vad tror nu rammlade ner på golvet. Jo den där äckliga spindeln! Då har den suttit på mig hela bilresan till jobbet.
 
Åh det kryper i kroppen bara jag tänker på det för jag är larvigt rädd för spindlar. Tycker de är super äckliga och läskiga även fast jag vet att de inte kan skada mig.
 
Nä jag hoppas verkligen på en bättre morgon i morrn, allstå en spindelfri morgon :P
/M
 


Ditt ord
Postat av: ♥Jenna♥det kan aldrig bli för mycket rosa♥

Tack detsamma :D

2012-07-16 @ 17:35:02
URL: http://nattstad.se/jennaoberdieck
Postat av: Backe

sv; Håller ju med dig till 100% att sånna kommentarer e onödiga! sedan allt e bra med mig! ^^

2012-07-16 @ 18:51:56
URL: http://nattstad.se/backebiiitch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0