Mina stackars ben

Var ju som sagt trött i morse efter att sambo legat o snarkat nästan hela natten. Var ialla fall pigg när jag klev in på jobbet, det har mest bestått av städ och tvätt i dag.
 
Har även cyklat runt till mina brukar i dag och det känns verkligen i mina stackars ben. Konditionen är typ lika med noll men det ska vi banne mig ta och jobba upp.
 
Var och handlade en sväng efter jobbet och så har jag fått lite lunch i magen. Ska strax bege mig hem till min mor, hade tänke sola på hennes gräsmatta. Men tror ni inte den är förbaskade solen håller på o går i molen, hoppas molnen blåser bort :P
 
Annars så blir det en lugn eftermiddag, ska städa lite sen när jag kommer hem efter att ha varit hos min mor. Men nu ska jag packa ner min bok och en vattenflaska i väska och bege mig.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig dag :)
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

här har solen gått och gömt sig :( men varmt är det iallafall.. hoppas de kunde åska ur sig o vara fint i morgon igen :D

2012-07-05 @ 12:53:54
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0