Regn varvat med solsken

Trött i vanlig ordning i morse som jag har varit de andra dagarna. Vädret har och är växlande, ena stunden skiner solen och sen helt plötsligt så spöregnar det. Roligt sommar väder vi har nu eller inte.
 
Svängde förbi bolaget på vägen hem och köpte några goda rabarber/jordgubbs cider som jag ska njuta utav ikväll. Nu ska jag snart fixa lite lunch då det kurrar i magen.
 
Sen ska jag börja skissa på hur jag ska göra kortet som jag köpte saker till i går. Blir nog även att läsa några sidor ut min bok.
/M

Ditt ord
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Tack det var gulligt sagt!! ha en underbar dag du med!!

2012-07-13 @ 12:53:01
URL: http://madelein.se/
Postat av: malin

vi har världens åska + solsken xD hahaha.. mysko men skönt, kanske de inte blir så kvavt framöver :D

2012-07-13 @ 14:19:42
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0