Skönt att kunna ta sovmorgon

Ack så skönt det var att kunna ta sovmorgon i dag men tror ni inte jag vaknade klarvaken 5.55. Men jag lyckades somna om och sova några timmar till. Inte har jag någon lust att gå upp så tidigt när jag har ledigt och inget som är inplanerta som man skall hitta på.
 
Frukosten ligger i magen nu så det jag väntar på nu är att sambon ska vakna till liv tack vare sin mega kopp med kaffe. Sen ska vi ta en sväng ner på stan och bolaget, ska köpa jordgubbsvin mumms. Det blir även en sväng till affären för att handla lite saker som vi behöver till middagen ikväll.
 
Älsklingen ska göra sina goda hemmagjorda hamburgare och till det ska vi servera hemmagjorda pommes samt coleslaw. Självklar så ska hamburgarna grillas om nu vädret vill vara med oss det vill säga.
 
 
Det blir även att åka ut till sködinge och fixa med mustangen, var några inställningar de skulle göra så allt går smort när vi ska åka till rättvik på måndag. Åh som jag längtar efter att få komma till rättvik och dess fina natur.
 
Nej nu ska jag sluta babbla och fixa till mig så vi kan röra på oss :D
/M
 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0