Tar det lugnt i soffan en stund

Planerna för i dag var ju att städa och träna men det är en aningen för varmt för att orka med det. Så jag tar det senare ikväll istället.
 
Dock så vart det en lite inlines tur och satan vad stel i höfterna jag var. Men jag åkte ialla fall i ca 10 min så då har ju kroppen fått träna lite.
 
Ska strax sätta mig och pyssla lite hade jag tänke samt läsa lite bloggar. Skulle behöva ta tag i disken som min kära lovade att han skulle ha fixat i morse. Det var tydligen inte så mkt av det så jag får väl ta tag i den sen.
 
Vad hittar ni på? :)
/M

Ditt ord
Postat av: malin

svårt att åka inlines, jag skulle likna bambi på hal is xD annars är det en lugn dag här.. fixa allt inför Dalarna i morgon :)

2012-07-25 @ 14:59:53
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0