Tråkigt väder i dag

Jag inte var det något roligt väder man vaknade till i dag. Blåste och en massa mörka moln hälsade än god morgon.
 
Arbetsdagen har ialla fall flytit på smidigt, började regna lagom som jag stämplade ut och åkte hem så det var ju bra timat.
 
Svänge förbi Ica i vingåker där jag mötte upp dessi, hon fick sin bröllopspresent i förskott då jag tyvärr inte kan gå på hennes bröllop. Hon vart glad för presenten :) lägger upp bild på den senare ikväll.
 
Hjärtat hade maten klar när jag kom hem, chili con carne vart det till middag och det smakade förbaskat gott. Nu ligger jag och halv slöar i soffan, känner super seg men det beror nog på det dåliga vädret.
 
Ska försöka hålla mig vaken och inte somna även fast ögonlocken känns som bly.
 
Vad har ni gjort i dag? :)
/M
 


Ditt ord
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Hehe vilken söt bild. :)

SVAR: Tack så mycket. :) Hoppas allt är bra annars. Kramar. <3

2012-07-23 @ 18:30:53
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Hanna

Tack snälla du :-)

Jo, min dag har varit toppen, har semester!

Hoppas du har det bra själv!

/Hanna

2012-07-23 @ 19:15:36
URL: http://imitthem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0