Tvätta, städa och diska

Vart en fika förut ute hos svärföräldrarna innan svärmor och jag åkte ner till lokalen och pysslade. Vart klar med min present men det kommer dock dröj innan ni får en bild på den. Tänkte nämligen att personen ifråga ska få den först.
 
Handlade på willys på vägen hem och satans så kallt det var där inne. Ingen höjdare att gå i shorts där inne när man är frusen utav sig.
 
Väl hemma var älsklingen snäll och tog tag i disken medans jag plockade och dammsög lägenheten. Han fixade iordninge en köttgryta som just nu står och puttrar på spisen. Själv passade jag på att gå ner till coop och panta en massa brukar vi har sammlat på oss.
 
Det som åter står utav denna söndagen blir lugnt. Ska bunkra upp med lite chips, dipp och fortsätta den spännande läsningen i deckaren jag håller på med. Men innan dess så ska en maskin tvätt hängas upp och en ny köras igång.
 
I morrn inleds sista arbetsveckan innan det är dags för en veckas semester :)

/M
 
 


Ditt ord
Postat av: Bella

Hoppas du får en bra vecka framför dig kram :)

2012-07-22 @ 18:17:24
URL: http://barabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0