Vad har denna söndag att erbjuda..?

Sovmorgon i morse igen, dock hade jag skit skumma drömmar haha. Slukade två rostade mackor till frukost, har glömt bort hur gott det är med rostat bröd.
 
I dag ska det sista städas i lägenheten, ska byta sängkläder och städa toaletten. Sen ska jag se över vad det är vi behöver ha med oss på våran lilla resa och sen är det bara att packa ner allt.
 
Ska fixa naglarna, rensa kameran på kort så man får plats med en massa nya :) Måste ner till åhléns en sväng och köpa schampoo och balsam i reseförpackning. Så jobbigt att släpa på stora flaskor när man bara ska vara borta några dagar.
 
Ja det var väl nog det mesta jag skulle göra i dag. Känner jag mig själv rätt så kommer jag säkert på 10 saker till som skall fixas :P
 
Hur ska ni spendera eran söndag?
/M
 

Ditt ord
Postat av: anna

baahh de regnar så blir en slapp måndag då assåe ;D

2012-07-29 @ 13:12:40
URL: http://thellan.blogg.se
Postat av: Anna

Sv: Detsamma :)

2012-07-29 @ 13:38:37
URL: http://villemo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0