Det är svårt att komma upp

Jag tycker det är svårt att komma upp tidigt på morgonen under helgen ifall man vet att man inte har något inplanerat. Det är ju så himla skönt att ligga och dra sig i en varm säng brevid en snygg karl.
 
Men nu är jag ialla fall uppe, har varit det i en halvtimme nu. Ska fixa lite käk och sen får vi se vad denna lördag har att erbjuda. Vädret är grå trist ute men jag hoppas det spricker upp och att solen tittar fram.
 
Hade ni en bra midsommar i går?
/M

Ditt ord
Postat av: malin

håller med dig men oftast vaknar jag ändå rätt tidigt på helgerna :) ska strax bege oss mot gymmet igen fast jag har söndag idag :O xD hehe! hade ni de bra igår? vi hade en mysig dag faktiskt :D

2012-06-23 @ 11:31:56
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Försökte länga undvika att gå upp idag men Anna hon ville inte alls att vi skulle ligga kvar och dra oss inte.. haha... Visst är barn underbara :)

Sv: idag har vi ingen plan alls...
Gubben plockar potatis i stort sett hela dan så jag servar med mat...

2012-06-23 @ 12:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0