Down memory lane

Kollade igenom en massa bilder på hur mitt hårt har förändrats under åren. Skulle någon ha sagt till mig när jag var 18 att jag skulle färga håret både till svart och rött så skulle jag vara att skrattat. När jag var 18 år skulle jag aldrig kunna tänkt mig att färga håret i en annan färg än blont.

Men jag har nu hunnit med att haft både brunt, svart och rött som det är nu. Jag har trivts jätte bra i de färgerna, mer än jag faktisk gjorde i det blonda.

Jag kan tacka min goa hårfrisör att håret vart mörkt då tanke var att jag skulle gå från super blond till mellanblond men hon tyckte inte samma ska. Så utan min vetsakp så färgade hon mitt hår brunt men jag älskade det från första stunden jag såg det.

Sen så har det bara blivit mörkare med åren, ibland med lite slingor i div färger. Nu går det lite åt det ljus håller men det kommer nog aldrig att bli blont igen, åtminstonde inte som jag känner nu :D


Startade med långt mellanblont hår, det vart sen lite kortare. Fick ett ryck och klippte det ännu kortare och sen vart det superblont. Tanke var att bli mellanblond till vinter men blev mörkbrunett istället.

Har kört på långt hår sen jag gick över to the dark side, sen varvat med lugg imellan åt.
Sen slutade det med att jag vart svarthårig, hade både kopparfärgade och sen ljusa nästan blonda slingor i ett tag.

Sen vart det röda slingor för att sen byta ut det mot rött underhår. Gick sen tillbaks till helsvart för att sen färga hela håret rött. Som jag nu tänke behålla under ett bra tag nu :)

Ditt ord
Postat av: malin

älskar den bilden i mitten nästlängst ner... :D im in loooove vad snyggT! haha jaaa eller inte xD kände mig lite som pineapple ;O ^^ hahahaha! naturella är gott med funlight och lite blandade bär :D

2012-06-03 @ 15:10:36
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: anna

shiet du passar ju för bubblan i allt hahaha :D men du passar i blont, svart å rött :D

2012-06-03 @ 23:56:24
URL: http://astoryofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0