God morgon lördag!

God morgon på er alla! Ni kanske undrar varför jag är vaken så här tidigt på en lördag? Det är nämligen så att jag ska vara hundvakt åt sophias små yrväder till hundar då hon skulle iväg på möhippa.

När man kollar ut på vädret så ser det ut som att vi kommer att ha en mysdag inomhus då hela himmlen är grå och det ser ut som risk för regn vilken sekund som helst.

Det är jätte tråkigt delvis för att både jag och hundarna tycker om att vara ute men sen springer våra studenter ut i dag. Så jag hoppas verkligen för allas våran skull att molnen lättar, regnet håller sig borta och att solen tittar fram så det verkligen får en fantastisk dag!

Jag kommer ihåg när jag tog studeneten för 6 årsen att solen redan lyste kl 6.30 på morgonen och för varje timme som igen så vart det varmare och varvare. Vi hade verkligen kanon väder när vi sprang ut.

Nej fixa lite frukost innan prinsessorna kommer.
/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0