Han inte med

Den där busiga saken jag skulle göra efter jobbet igår glömdes helt bort och när jag väl kom på det på kvällen så var det förstent. Så det blir till att fixa det i dag efter jobbet, får inte glömma bort det för då måste jag vänta tills efter helgen. Och det har jag absolut inte tålamod till haha..
 
Redan torsdag och näst sista arbetsdagen för denna vecka, jisses vad fort veckorna går. I dag är de fullt upp i vanlig ordning. Men som sagt tycker om när det är full fart och händer lite.
 
Jobbar nu på morgonen och sen ska jag möta upp A för en fika/lunch på CL. Åh längtar redan efter kycklingsalladen jag tänker beställa där.  Efter fikat så blir det hem och dona lite sen på kvällen ska jag färga håret, kanske baka lite kakor också ifall orken finns.
 
Hoppas ni får en fin torsdag :)
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0