Har inte hunnit skrivit något

Det har varit full rulle nu på förmiddagen så jag har inte hunnit varit inne här och skrivit. Var i väg till sophia vid 10 tiden i morse. Hjälpte henne att locka håret då hon skulle iväg på bröllop, hon vart så fin så :)
 
Älsklingen och jag åkte ner på stan, plockade ut pengar, var på systemet innan vi sen åkte hem. Har sen hållt på och fixat till mig. Det tar ju sin lilla tid med att fixa sminket, håret och inte att förglöma att hyvla bena.
 
Allt det är fixat nu samt att vi har garnerat smörgåstårtorna. Har plockat ner ölen/cidern och drickan till bilen så det inte blir så mkt att bära sen :P
 
Kläderna jag ska ha i kväll är nerpackade och nu ska jag fixa hjärtats hår. Sen bär det ut till sköldinge för att fira mig i forskott ute hos svärföräldrarna.
 
Hoppas ni får en trevlig dag/kväll för det ska jag ha :)
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Bella

Sv; Tack! Allt är bra med mig, hur är det själv ?

Ha en trevligt kväll :)

2012-06-30 @ 16:12:54
URL: http://bbellahh.blogg.se
Postat av: H a n n a W i l d

Gillar din hårfärg! :)

2012-06-30 @ 22:11:21
URL: http://hannawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0