Härligt när man vaknar till

Det är härligt när man vaknar till en stor sol utomhus. Mått det ha vänt nu och solen samt värmen kan får komma och framför allt stanna nu under hela sommaren.

Nu på morgonen har det inte blivit många knop, har ialla fall fått i mig lite frulle och sökt jobb. Ska strax ta tag i disken så man slipper ha den hängandes över sig.

Sen får vi se vad jag kommer hitta på under dagen. Vad ska ni roa er med denna tisdag?
/M


Ditt ord
Postat av: Joss

Man kan inte låta bli att va lite stolt :D Det kändes så underbart när jag fick åka hem!! haha :D

2012-06-05 @ 09:59:13
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/
Postat av: Johanna aka Retrolover

Heeej! Vill bara säga hur glad jag blir varenda gång jag får en kommentar av fina dig :) Idag är det halvdag så vi får se vad dagen bjuder på. Önskar dig en kanonfin tisdag! Kram påre

2012-06-05 @ 10:16:00
URL: http://retrolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0