Mindre kul

Har roat mig med att betala räkningarna, en onödigt ont. Ska dock inte klaga då jag har runt 3500 kr över men det hade ju varit mer ifall det där jävla idioten hade låtit bli min sidospegel på bilen.

Men man ska väl vara glad att det inte var värre saker på bilen samt att jag fick tag på en ny spegel billigt. Sen har jag ju sådan tur att jag slipper lämna in den på verkstad då sambon och hans far kan byta det. För hade jag behövt lämna in den på verkstad hade jag nog varit luspank.

Nej titta på lite teve innan det är dags att sova. Jobbar första dagen själv i morrn på jobbet, håll tummarna för mig att jag hittar hu haha
/M

Ditt ord
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Känns som man vunnit på lotto så fort man har pengar över när räkningarna är betalda. Känns ju sjukt att det ska behöva vara så.

2012-06-25 @ 08:53:33
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0