Prova något nytt

Var nere på stan förut och köpte en ny sminkborste. Sen tog älsklingen och jag en sväng in på bolaget, köpte lite öl och vin.

Åkte till karlo sen och kollade hur det gick för honom med bilen. Älsklingen hämtade lite saker hos honom som han skulle svarva. Vi åkte iväg och fixade det och sen åkte vi tillbaks och lämnade det hos karlo.

Tog en tur inne på ica där jag köpte ett nytt nagellack från depend, ett magnet lack. Tänke att jag skulle ta och testa det ikväll, ska bli spännande och se hur resultatet blir.

Nu har jag bäddat ner mig i soffan under en filt och ska titta på teve. Utanför så blåser och regnar det som bara den, man blir ju inte sugen på fem öre på att göra något.
/M


Ditt ord
Postat av: four (johanna)

sv; tack så mycket, hoppas du själv också får en bra lördag :D

ja de ska jag , jag ska nog fixa till min brors student..eller ja vi ska fixa med bilen han ska bli hämtad med :)

ska du göra något roligt ikväll ? :)

2012-06-02 @ 15:56:11
URL: http://fyrans.blogg.se/
Postat av: malin

vad häftigt :D jag kan inte ha nagellack då det bara blir repor och lossnar hela tiden :( haha! vilka problem ;D du får lägga upp bild sen

2012-06-02 @ 16:48:17
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Maria

Tack så jättemycket! Och hoppas du hade det bra igår och får en toppenkväll idag! :)

2012-06-02 @ 18:14:24
URL: http://www.nattstad.se/HallonMia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0