Ruggitgt värre

Nu är jag hemma efter en långpromenad med S och tjejerna. Vi åkte ut till forssjö och gick spåret där ute på 6,8 km. När vi startade promenaden så duggade det lite men sen så började det regna mer och mer så vi var skapligt blöta när vi kom tillbaka till bilen.

Men skönt som tusan var det med en långpromenad på morgonen. Nu har jag svidat om till torra kläder och har bäddat ner mig under en filt i soffan. Ska försöka få upp lite värmen i kroppen innan jag ska köra ut älsklingen till sköldinge.


Han ska hålla på ute i garaget med bonnevillen, själv ska jag ta en riktigt lång varmdusch när jag kom hem. Sen blir det att vika lite tvätt och slöa :P

Vad ska ni hitta på denna regninga söndag?
/M


Ditt ord
Postat av: Jennie & FrökenFlis

långprommisar är så härligt. Synd bara ni hade lite otur med regnet.



KRAM! :)

2012-06-03 @ 23:15:00
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: anna

hmm tror de är en alaskan husky?? ja minns inte va katja sa :D

2012-06-03 @ 23:56:51
URL: http://astoryofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0