Solig fredag!

Tror in inte jag vaknade super tidigt i dag också, denna gång stod klockan på 04.01. Som om inte det var nog så tog det mig nästan 2 timmar innan jag somnade om. Efter ca 20 min sömn så ringde älsklingens väckarklocka, jag var allt annat än munter.

Klev ialla fall upp vid halv 9 då jag kännde mig någorlunda utvilad. Frukost framför teve och sen har jag fixat till mig. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite snabbare, har möte halv 11 på ams. Hoppas det går lika snabbt och smidigt som förra gången.

När det är klar så ska det handlas gott kött tills i morrn och sen blir det upp till ö&b. Kolla ifall de har något skojigt somm kanske följer med än hem :P

Vad ska ni göra denna fina fredag?
/M

Ditt ord
Postat av: verra

Ikväll blire å kolla på TopCats live i folk parken!



Du ligger även bland mina top 5 favoritbloggar, kicka in=))

Hoppas du får en toppen dag

2012-06-08 @ 10:26:52
URL: http://veronicaaagesen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0