Som att någon drog ner persiennen

Solen lyste förut i morse men du vart det mörkt som om någon drog ner persiennenera. Det blåser in mörka moln vilket inte bådar så gott.

Men ialla fall nu i morse så struntade jag i morgonpromenaden och körde ett långt pilates pass. Det tog verkligen musten ur mig.  Så nu blir det en lite stunds vila inna jag kör ett pass med lite mag, arm och ben övningar.

Annars i dag så ska det diskas, städas lite. En tjej skulle komma förbi och köpa ett linne utav mig. Sen blir det en road trip till vingåker då jagska på intervju inför ett sommarjobb så håll tummarna för mig i eftermiddag!


Vad ska ni hitta på i dag o jag hoppas ni har bättre tur med vädret än vad jag har.
/M


Ditt ord
Postat av: rebecca

Tack så mycket hon är riktigt söt =)

2012-06-14 @ 10:52:26
URL: http://rebeccaavgoteborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0