Trotsade vädret

Jag trotsade det träliga vädret och gav mig ut på en PW med sophia och hundarna som sällskap. Vi hann inte gå lång innan hela himlen öppnade sig. Regnet övergick sen till hagel, WTF!

Men lika fort som haglet kom så försvann det och efter en stund så slutade även regnet och solen kom fram istället. Det vart ingen jätte långt PW, vart väl ca 4 km men det är ju helt klar bättre än inget alls :)

Väl hemma sen vart det att byta om till torra kläder, har hunnit med att pyssla lite och nu ska jag strax börja med maten. Dagen till ära så blir det pastasallad med räkor, nom nom.
/M


Ditt ord
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Hade ju tänkt ge mig ut på promenix - men det stora mörka molnet som täcker himlen gör att jag inte riktigt vill. Tar en kopp te och funderar på det.

2012-06-04 @ 17:00:33
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0