Vad ska man dricka

Sitter och kollar in min kokbok efter goda drinkar som man skulle kunna tänka sig dricka i helgen. Det är ju nämligen så att vi ska åka till våra underbara vänner i helgen och fira nationaldagen i efterskott.

Vi har nämligen det som tradition men i år ligger ju nationaldagen mitt i en veckan så då skönt vi på firande till helgen.

Jag tänke försäka hitta någon god sommrig drink som är lätt drucken men som man inte behöver en sjuhelvetes massa ingredienser till. Därför lutar det mot piña colada för då behöver jag bara köpa till ananasjuice och kokosmjölk.

Men jag tänke leta lite till innan jag bestämmer mig. Vem vet ni kanske har något bra förslag på en god sommardrink :)
/M



Ditt ord
Postat av: Casse

Strawberry mojitos :)

2012-06-08 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0