Brumma bil

Har varit en sväng upp till öb och köpt en ny matta till hallen, vart även en sväng till pyssel affären. Kom ut där ifrån med en penna med typ gelé i som man trycker ut som små klutar på papper så blir det som små pärlor. De heter ialla fall pearl maker.

Franken ringde och fråga ifall jag ville ta en fika så vi möttes uppe vid öb. Jag körde hem min bil och sen fick jag ta hans honda på en liten test runda. Självklart valde jag sköldinge sterckan där man får köra 100 km/h så man fick gasa lite.

Jävlar i havet vad kul det var att få gasa på, det är ju så att säga lite mer drag i den än i min ford. Efter att jag hade fått gasa av mig lite med hondan tog vi en fika nere på CL där de har den mest godaste hallon/vitchoklad cheesecaken jag ätit. Måste hitta ett recept på den, får ta och googla sen.

Jag skall strax slita upp min karl från soffan så ska vi röra oss ner på stan då jag behöver lite saker från apoteket. Sen skall jag ta tag i disken och pyssla lite.
/M

Ditt ord
Postat av: anna

jo men jag skrattar bara :) ja menar, om folk mår skit..well to bad for them, jag är den jag är, kan inte folk ta de fine..jag ska inte vara andra till lags. om de gillar att försöka trycka ner andra, ja men de är deras liv :P visar ju bara vars de står eller hur hahaha xD

2012-03-15 @ 14:49:40
URL: http://nattstad.se/dobermannanna
Postat av: anna

awsome bruden :D då jävlart ska jag köra pååååt, aldrig provat de ju :D

2012-03-15 @ 14:55:11
URL: http://nattstad.se/dobermannanna
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Oj jag läste "Febern ringde och frågade..." haha tänkte "What?" kul när man läser fel ibland :D



Svar:

Helt klart, varför inte bara säga lite snällt istället om de nu förstår fel istället för att visa taggarna utåt på en gång, det är bara omognad på hög nivå så de blir ju pinsamt att man ens känner människan, men samtidigt så har ju folk sin uppfattning när de gäller mat även de man umgås med, petar man runt i maten så dras de genast paralleller som präktig och kräsen. Nu var man ju inte sen att säga ifrån att det är för min Crohns så de var tyst sen dess tack och lov

2012-03-15 @ 17:00:00
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0