Dag 50

Valfritt inlägg om dig själv - slutet av listan

Jag tänke ge er 15 snabbfakta om mig.

1. Mitt fullständiga namn är Madelene Maria Karlström (kanske blir ett annat efternamn om något år ;) )

2. Jag älskar skor och rockabilly kläder

3. Jag älskar min familj över allt annat <3

4. Jag är rädd att mista någon jag älskar

5. Jag är helt tokig i sushi, pastasallad och coleslaw

6. Jag är ingen morgonmänniska, gillar att lika och dra mig länge i sängen

7. Jag älskar och blir helt till mig av doften av hugo boss parfym, motorolja och bensin (stort plus att min karl oftast luktar så hela tiden :D )

8. Jag saknar att hålla på med hästar

9. Jag tycker om att pyssla

10. Jag gillar att bli kliad/ dra med fingrarna på ryggen, armarna och fötterna

11. Jag tycker om tatueringar och har samlat på mig 14 st

12. Jag tycker om ljudet av en V8 motor & älskar att köra jänkare

13. Gillar att få massage

14. Finns inget bättre än en grillad fin köttbit på sommaren

15. Jag hatar vinter, jag är mer en vår/sommar människa





Ditt ord
Postat av: anna

heej sök mig på fejjan; Anna Thelin eller min hotmail; [email protected] :D

2012-03-08 @ 15:31:17
URL: http://nattstad.se/dobermannanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0