Den gick igenom

Oj vad segt det var att kliva upp 6.20 i morse. Har sovit som en kratta, tog tid innan lyckades somna ordentligt i natt.

Har ialla fall hunnit med att vara uppe på sjukhuset en sväng för att lägga om hjärtats sår. Lämnade sen av honom på jobbet och åkte till besiktningen då det var ombesiktning på hans bil.

Fick komma in lite tidigare vilket var snäll, ännu bättre var att den gick igenom med tummen upp nu :) Det "firade" jag med att slå i några lite soppa i bilen.

Har precis fått i mig lite frukost nu och den där mega stora alvedonen. Känner mig som en riktigt piller kärring med alla tabletter som skall ätas under dagen.

Nu blir det att vila ögonen en stund så jag är pigg när jag ska fika med henke sen kl 10.
/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0