Fredag

Tidig morgon, klev upp redan kl 7 och pigg var jag också. Men det kan ju bero på att vi gick och la oss innan kl 22 i går då vi båda var jätte trötta.

Körde upp älsklingen till sjukhuset i dag då han skulle få sitt sår omlagt. När vi var där uppe träffade jag sköterskan jag hade när jag var där med mina gallstenar. Hon frågade ifall jag hade fått någon operationstid, berättade att jag inte fått någon tiden än. Då gick hon iväg och hämtade nummret till deras planeringssköterska så på måndag ska jag ringa till henne och höra hur det går.

Körde hem älsklingen och sen körde jag bort min bil till mina föräldrar, den ska få stå hos de ett tag då det har börjat låta om höger framdäck igen (suckar).

Ska pyssla om min karln lite granna nu sen ska jag och pappa åka iväg och handla lite. Sen får jag se ifall det blir lite mer pysslande för min del i dag.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0