Hur kan man inte märka!!

Går kvällen spenderades med fika hemma hos våra fina grannar, det vart mycket babbel, skratt och fikabröd. Vi gick hem vid 21 tiden, kollade på lite teve innan vi kröp ner i sängen.

Det var segt att komma upp i morse men vi lyckades ta oss upp ur det varma sängen och åka till sjukhuset. När omläggningen var klar åkte vi till willys då vi behövde lite frukost saker.

När vi satt på parkeringen och väntade på att de skulle öppna så parkerade en dam brevid oss. Ingen märkvärdigt med det om det inte vore för att den där jävla kärringen slängde upp sid dörr rakt i sidan på våran bil.

Änn värre var att hon inte märkte det men vi gjorde det då det känndes i bilen. Men hon gick raka vägen till entré dörren som ingen ting hade hänt. Vi kollade bilen och jo men visst hade det blivit en lackskada i bilen, inget stort men ändå.

Väl inne i affären så plockade vi henne och påpekade för henne att hon hade slängt upp sin dörr i våran bil och att det blivit en skada. Svaret vi fick av henne var att oj det märkte jag inte att jag slog i eran bil och oj det var synd att det blivit en skada och att hon skulle va försiktigare nästa gång.

Usch jag blir så jävla arg och trött på männsikor som henne, hur fan kan man inte känna/märka ifall man öppnar upp en dörr och den tar i i någon annans bil. Om inte annat ser du väl hur mycket svängrum/utrymme du har att öppna upp dörren tills den nuddar den som står brevid dig.

Och om man nu måste slänga upp dörren på vid gavel så behöver man ju inte parkera brevid någon. Som den där kärringen, hon hade en näst in till en tom jävla parkering att stå på och så var hon tvungen att ställa sig brevid oss.

Nej jag ska inte låta den ruggugglan förstöra denna fina dag för mig. Utan istället ska jag pyssla lite och sen möta upp madde kl 13 för en sväng på stan samt fika :)
/M


Ditt ord
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Men vilken idiot till tantskrälle. Värsta är att hon lär knappast vara mer försiktig nästa gång heller.

Gick operationen bra?



Svar:

Tack så hemskt mycket fina du :) Velat som en tok om man ska ändra signatur eller inte, den andra var så dryg att fixa denna är de bara klistra in sen klart.



Ja damen är så himla fin och enkel att fota, av 20 bilder så vart 2 st galna men de pga att de var suddiga annars är de alltid tvärt om haha.

2012-03-07 @ 09:25:34
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

tur det att de inte blivit mer. Sådana som bara tänker på sig själva när de yr runt



Ahaa, jobbigt att de ska skära i er båda. Men skönt att slippa smärtan och obehaget efteråt

2012-03-07 @ 10:54:10
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: anna

Nej det är tydligt det ;) Ja jag undrar de också, finns många tjejer asså även här i sverige som föds med svart hår..vaddå är de också emos..I dont geeeeeeeeeeet it ;D

2012-03-07 @ 15:23:41
URL: http://nattstad.se/dobermannanna
Postat av: anna

ja eller hur..jag menar jag är alltid synlig. dvs om jag har åsikter så står jag för de, å klart jag lämnar email, bloggadress whatever så folk kan ta diskussionen me mig sen liksom :) ja som man bruuukar göra i vuxen vääärlden då :P

2012-03-07 @ 17:46:33
URL: http://nattstad.se/dobermannanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0