Onsdag

Fick order av hjärtat i går att jag skulle hålla mig lugn i dag och typ göra nada efter som att jag mådde som en påse skit i går. Så det är väl lika bra att lyda :P

Funderar dock på att baka lite kakor, det är ju inte så ansträngande. Sen vid 14 tiden ska jag hem till bästa grannen då hon skall plåga mig lite och trycka ut min muskelknut vid höger axel. När hon har gjort det och hennes gangster till son har vaknat ska vi ner på stan.

Men innan kakor och massag ska jag få i mig lite lunch samt kolla upp en sak.
/M


Ditt ord
Postat av: anna

ja men ja gillar inte honung :( men te dricker ja iaf :)

2012-03-28 @ 15:06:35
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0