Puh

Nu är vi hemma efter våran lilla shopping tripp till linköping. Vi hittade och fick med oss allt vi skulle ta från biltema, high five på det! Annars när vi brukar vara på biltema så brukar vi bara lyckas komma hem med 2/3 av alla saker för att resten är slut.

Inne på ikanohuset vart det inte så jätte mkt handlat. Kom ialla fall ut där ifrån med ett par nya solbrillor, legging och ett par tränings/mys byxor.

Vi stannade på max i norrköping sen för lite lunch i magen så nu är jag propp mätt. Vart skapligt seg när jag körde hem förut så nu ska jag strax lägga mig på soffan, lyssna på lite musik och vila ögonen.

Ser ut att bli en sväng ut till sköldinge i kväll och dumpa av de 8 säckarna med blästersand, bromsbeläggen och lite annat smått och gott i garaget.
/M

Ditt ord
Postat av: anna

ja haha inte fan klagar jag på andras utseenden, alla tycker olika men inte fan behöver man klanka ner på andra :) ja men exakt håller med till 100%, förstår inte poängen med de hela. de är bara osäkerhet bakom deras jävla ord..pinsamt å patetiskt ;D sen när de är anonyma, de är mer skrattretande - vågar inte ens stå för de dom skriver eller tycker :P fick en för en stund sen också men bara radera å ignonera..de måste vara hjälplösa då de bara beter sig som de gör:S

2012-03-13 @ 18:42:45
URL: http://nattstad.se/dobermannanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0