Så glad & tacksam

Jag är så glad och tacksam över att jag har en sådan underbar sambo som älskar mig för den jag är. Mina fina föräldrar och svärföräldrar.

Över alla underbara människor/vänner som finns i mitt liv och förgyller det <3. Ett tack till de "vänner, bekanta" som försvunnit ur mitt liv som varit energitjuvar.

De har lämnat plats till nya underbara människor som vill än väl. Som anna, vi har inte träffats irl men vi har lärt känna varandra väl genom brev, sms, fb och tonvis med kommenatre här på bloggen.

Med det här så menar jag att man ska vara tacksam över allt underbart man har här i livet och inte ta det eller någon förgivet. Att man ska vara rädd om de som betyder något för än, för man vet inte hur länge man får ha de i sitt liv.






Ditt ord
Postat av: anna

aaw <3 baby va fint skrivet. är tacksam att du finns i mitt liv med. älskar dig gumman<3



ja jag får besök av en vän ikväll, så vi får se..hon ville genast komma över o snacka åså..

2012-03-30 @ 14:58:37
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag är glad över att du finns i mitt liv oxå.. <3 Så är du ju oxå gudmor till sonen vår, även om de inte finns på "papper" så är du de för oss :) Love you <3

2012-03-30 @ 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0