Schackrutor

Det vart till att baka lite kakor i dag, mördegskakor som ser ut som schackrutor. De var enkla och smidiga att göra, vilket gör det ännu roligare att baka. Det tycker åtminstonde jag.

Efter att ha svängt ihop lite kakor gick jag över till madde. Vi snackade lite skit, planerad lite för en tjejkväll och så masserade hon ut min muskel knuta.

Tog en tur ner på stan sen då madde skulle boka en klipptid hos min frissa. Vi passade även på att gå runt och kolla i lite affärer och så tog vi en promenad upp till pyssel & pynt.

Innan vi gick hem från stan köpte jag lite thai mat som älsklinge och jag skulle ha till middag. När vi hade tjockat i oss maten så åkte vi ut en sväng till sköldinge.

Snackade lite skit och sen mätte älsklingen lite saker på bilen innan vi åkte hem.
/M


kakorna jag bakade i dag

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0