Skogsluft

Efter tippen så åkte sopiha och jag ut till vallmotorp där vi stannade till vid en skogsglänta. Där släppte vi hundarna och följde stigen som gick in i skogen.

Hundarna sprang som galningar och jagade kottar som vi kastade till de. Både vi och de njöt i fulla drag utav den friska härliga skogsluften.


Vi hittade en stor flishög i slutet på skogspromenaden som hundarna tycke det var jätte roligt att springa upp och ner i.

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit hos F-kassan, hade fyllt i papprena rätt så det var skönt :) Ska ställa mig och diska nu och sen fixa till en god sallad till lunch.

Sen vet jag inte rikigt vad jag ska hitta på. Vad ska ni kära läsare göra i dag?
/M






Ditt ord
Postat av: anna

ett avslappnande bad betyder mkt vet du ;)

2012-03-30 @ 12:45:15
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: anna

jo ja ska inte fejka..kan inte de..redan gråtit massor. pratat med min väns mamma i tele nu, båda störtgrät..fan va skönt de var att gråta ut..

2012-03-30 @ 13:53:27
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0