Städa & tvättdag

Vart en tidigmorgon i dag oxå då det stod besök på sjukhuset högst upp på ordningslistan för dagen. Det var kallt ute i morse oxå så man var tvungen att skrapa rutorna på bilen.

Har varit upp en sväng på öb i dag och köpt mer skedar då det är bristvara på det här hemma. Handlade även tvättmedel och babyolja för att hålla huden mjuk.

Åkte sen ner på stan då hjärtat skulle till banken, själv passade jag på att ta en sväng inne på lindex där jag köpte ett hårband. Vi gick sen till köttaffären och handlade lite köttfärs, vi avslutade sen med att ta mc driven för lite lunch.

Nu väntar jag på att tvättmaskinen skall bli klar så jag kan hänga lite tvätt sen skall jag ta tag i disken, dammsuga (orkade inte igår) och damma av lägenheten. Skall även kika in på ams hemsida och se ifall det finns några jobb att söka.

/M


Ditt ord
Postat av: anna

ja de tänkte jag också. man vill ju få sin röst hörd när man kommenterar en blogg, ja oftast men varför då inte stå för det man skriver å tycker samt vem man är? :)

2012-03-07 @ 15:24:57
URL: http://nattstad.se/dobermannanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0