Stel och öm

Vad skönt det var att få en hel natts sömn jämfört med torsdagsnatten som bestod utav 2 timmars sömn pga bilen som stod och tjöt.


I dag känns det helt okej, lite öm i magen men med tre hål så är det helt naturligt att känna så. Är dock grymt stel i höger axel. Det gör förbaskat ont att ligga på den armen, tror jag har lyckats fått en nerv i kläm vid axeln ner mot skulderbladet.

Ska be hjärtat sen ikväll ifall han kan massera mig och se ifall han kan mjuka upp det. Annars så tänker jag inte klaga för jag har mindre ont än vad jag trodde jag skulle få :)

Solen skiner för fullt ute så jag ska snart förflytta mig till balkongen för att få lite frisk luft. Blir nog en lite sväng ner till coop sen för att köpa en glass och njuta av i detta vår väder.
/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0