Tatuering no.1

Tänke lägga upp bilder på mina tatueringar och berätta vad de betyder och varför jag gjorde just den.

Först ut är den första tatueringen jag gjorde när jag precis hade fyllt 18 år. Motivet är mitt stjärntecken som är kräfta eller cancer på latin.

Den sitter vid höger ljumske precis vid byxlinningen. Varför jag placerade den där var för att jag tycke det var snyggt.

Vad den beyder för mig är att den representerar att jag är född i kräftans teckan och att jag är glad över att vara ett sommar barn :P
/M






Ditt ord
Postat av: anna

haha ajfaaan men eeyy de har ju tagit körkort för helvete, då borde de ju hålla ögonen på vääägen inte på majj heller ;D hahahaha



snygga tattoooooooooos btw <3

2012-03-22 @ 18:38:00
URL: http://www.nattstad.se/SexyNaughtyMe
Postat av: anna

aaaw du får komma upp hit till oss å bada då hahaha xD eller gå över till grannen, eller bygg en egen pol vet ja :D

2012-03-22 @ 21:16:12
URL: http://www.nattstad.se/SexyNaughtyMe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0