Tatuering no.9

Tatuering no.9 är en latinsk text som sitter längst ner på höger sida av ryggen. Den svenska översättningen på texten är : Min älskade familj betyder allt för mig.

Varför jag valde just den texten är för att jag älskar mina familj och de betyder mest utav allt för mig. Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för mina närmaste familjemedlemar. Texten är en symbol för min kärlek och hängivenhet till de.
/M




Ditt ord
Postat av: anna

ja eller hur..sen påstår hon ju att jag trakasserar henne osv..men hon har ju hängt ut mig i bloggen snackat skit ena dagen nästa saknar hon mig, å påstår ja inte har vänner alla snackar skit mm.. ahh därför ja har så många idag då ;) å bara får fler å fler hahah

2012-03-29 @ 17:46:55
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: anna

ja men garanterat haha, ja hon ångrar säkert en del av va hon gjort men ja kan inte förlåta henne å då ångrar hon sig inte längre hahaha xD

2012-03-29 @ 18:14:47
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: anna

nej men de gååår inte att städa ofta, de blir ju så mkt snack, och de gåååår inte att tvätta heller..för fan då skitar man ner alla kläder :D men eeyy va sägs om att man sköter sitt å skiter i hur ofta andra tvättar å städar så blir alla glada :D men vem vet, personen i fråga kanske inte kan tvätta så ofta för denne kanske måste väääänta i flera veckor på nästa tvättid medans vi grymma brudar har fina karlar å egen tvättmaskin så vi får å kan tvätta när faaaan vi vill :D

2012-03-29 @ 21:30:50
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0