Färg färg färg

Sitter med färg i håret och väntar på att klockan ska gå så det är dags att skölja ur det. Det är konstigt att klcokan alltid ska gå så långsamt när man väntar på något :P

Men under tidens medans jag väntar på att få skölja ur färgen så kollar jag på teve samt svara på en massa fina kommentarer :)

Sen när håret är klart så ska jag flytta på min bil så älsklingen får tillbaka sin p-plats. Efter det så är det dags att fixa lite middag somi dag består av mozzarella biffar och potatismos. Nom nom, det är så det kurrar i magen bara jag tänker på det :P
/M


Ditt ord
Postat av: malin

ååh jo de sliter ju en del tyvärr.. har också råttfärgat nästan :( färgat mkt under åren och sen lät jag de växa ut så va de annan färg på håret sedan :( ahahhaha.. joo klart för dom kanske de va intressant ;)

2012-05-30 @ 15:30:28
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0